Αλεξάνδρα Τσιτσιντά – I Product

???????????????????????????????

Προσπαθώντας να δω το barcode ως πρωτογενή πληροφορία, αρχικά δουλεύοντάς το ως πεδίο, κατέληξα σ’ αυτό το πάντρεμα της μορφής με το σύμβολο διατηρώντας τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα του θέματος.

Τα έργα αποτελούνται συνήθως από δύο μήτρες και πάνω. Δουλεύονται σε δύο επίπεδα. Το πρώτο επίπεδο, το οποίο συνήθως έχει μαύρο χρώμα είναι το κυρίως θέμα ενώ το δεύτερο λειτουργεί ως υπόδειξη. Η δεύτερη μήτρα αναφέρεται στη συνειδητοποίηση της ύπαρξής των ανθρώπων/πολιτών και έρχεται σταδιακά καθώς οι άνθρωποι αποκτούν συναίσθηση της προσωπικής τους θέσης στο κοινωνικό σύνολο. Τα barcode αλλά και οι επιπλέων σφραγίδες λειτουργούν και ως εμπόδια τα οποία μας εγκλωβίζουν σε μια ασφυκτικά περιορισμένη ζωή, καθιστώντας εντονότερη την εικόνα του εγκλωβισμού σε μια αφόρητη κατάσταση. Η ζωές των ανθρώπων είναι ελεγχόμενες και η ελευθέρια τους περιορισμένη. Αυτό γίνεται μέσω της τρομοκρατίας αλλά και της οικονομικής ομηρίας που έχουνε υποστεί και πλέων νιώθουν αδύναμοι να αντιμετωπίσουν με οποιονδήποτε τρόπο τα δεινά που απλώνονται γύρω τους.

Διαμέσου της περιόδου κρίσης που διανύουμε διαπιστώνουμε πως οι άνθρωποι δεν ήταν ποτέ τόσο ελεύθεροι όσο θα ήθελαν ή όσο πιστεύουν ότι είναι, καθώς κάθε μας πράξη υπόκειται σε κοινωνικό έλεγχο και πολύ συχνά η ελευθερία μας φτάνει μέχρι εκεί που μας επιτρέπει η οικονομική μας κατάσταση. Η αδυναμία του ανθρώπου να εμπιστευτεί τις δυνάμεις του αλλά και ο φόβος του να θέσει υψηλότερους και ουσιαστικότερους στόχους, τον κρατούν στάσιμο και τον δημιουργούν την αίσθηση του εγκλωβισμού.

 

Κ. Π. ΚΑΒΑΦΗΣ

«ΤΕΙΧΗ»

Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·

διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
A όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.

Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω.

 

Αλεξάνδρα Τσιτσιντά

  •   Η Αλεξάνδρα Τσιτσιντά (15/4/1982) γεννήθηκε   και μεγάλωσε στην πόλη της Πτολεμαΐδας. Είναι παντρεμένη με τον οικονομολόγο Παναγιώτη   Μαυροματίδη και έχουν μια κόρη. Αρχικά σπούδασε Γεωτεχνολόγος Περιβάλλοντος   στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Μακεδονίας. Εργάστηκε πάνω στο   αντικείμενό της για τρία χρόνια. Έπειτα από συνεχείς αναζητήσεις ,το 2009, αποφάσισε   να δώσει εισαγωγικές εξετάσεις στη Σχολή Καλών Τεχνών, στο Τμήμα Εικαστικών   και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, όπου και   φοιτεί. Καθηγητές και συνοδοιπόροι της σ’ αυτό το ταξίδι είναι ο Χάρης   Κοντοσφύρης και η Δήμητρα Σιατερλή. Τα κύρια πεδία ενασχόλησης της είναι η   χαρακτική και η ακουαρέλα. Έχει άριστη γνώση αγγλικών και γνωρίζει επίσης   πορτογαλικά και ισπανικά. Από το 2011 είναι μέλος της καλλιτεχνικής ομάδας   ΕΝ-ΦΛΩ. Παράλληλα ασχολείται και με το θέατρο. Έχει παρακολουθήσει τριετή   μαθήματα – εργαστήρια και έχει παίξει σε διάφορες θεατρικές παραστάσεις.
  •   «Η κιβωτός του   Χονατζή / Ο χάρτης της απουσίας και της παρουσίας», 12 Σεπτεμβρίου 2013,   πολυχώρος τέχνης Remezzo Καλαμαριά,   Θεσσαλονίκη
  •   «Εικαστικές   δράσεις στο 35ο River Party»,   31 ιουλίου 2013, κεντρο νεότητας Νεστορίου
  •   «Έκθεση   Χαρακτικής Αλεξάνδρα Τσιτσιντά – Δημήτρης Καρλαφτόπουλος», 31 Μαΐου 2013,   Γκαλερί 512, Πτολεμαΐδα
  •   «Μικρές Φόρμες,   Ζωγραφικής – Χαρακτικής – Γλυπτικής – Φωτογραφίας», 23 Δεκεμβρίου 2012,   Γκαλερί 512, Πτολεμαΐδα
  •   Συμμετοχή στο   έργο – εγκατάσταση του Γιώργου Τσακίρη «Οικογενειακή Υπόθεση», 1 Νοεμβρίου   2012, μουσείο σύγχρονης τέχνης, Φλώρινα
  •   «31 φοιτητές   και εικαστικοί του Δήμου Εορδαίας», 1 Νοεμβρίου 2012, κτίριο Δημοτικής   αστυνομίας, Πτολεμαΐδα
  •   «Μια λέξη μια εικόνα, μια εικόνα μια   λέξη», 2 Οκτωβρίου 2012,  Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων «Μελίνα»
  •   Transfrom 2012,«Το κουτί της Πανδώρας», 5   Σεπτεμβρίου 2012, Κέντρο χαρακτικής “Ήλιος”
  •   «Η τέχνη της χαρακτικής στη Βόρεια Ελλάδα   μέρος II», 5 Ιουνίου   2012, γκαλερί Artis Causa,   Θεσσαλονίκη
  •   «Τέχνης Είκων» 24 Μαρτίου 2012, Πνευματικό   Κέντρο Πτολεμαΐδας
  •   Παράλληλη έκθεση ζωγραφικής στην όχθη του   Σακουλέβα Πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Φλώρινα, 19 Αυγούστου 2011, Φλώρινα
  •   4Ο Εργαστήριο – Συμπόσιο Γλυπτικής   και Αρχαίας Ζωγραφικής «Με αφορμή το παρελθόν Σύγχρονα εικαστικά έργα σε   ιστορικούς τόπους», 13 Ιουλίου 2011, Αρχαιολογικό μουσείο Αιανής, Κοζάνης
  •   «Εικαστικοί Διάλογοι» 24 Μαρτίου 2011,   Πνευματικό Κέντρο Πτολεμαΐδας
  •   Χρόνος, Μνήμη, Λήθη, 2 Ιουνίου 2010,   Αρχαιολογικό μουσείο Αιανής, Κοζάνης
  •   Εικαστική έκθεση Πανεπιστημίου Δυτικής   Μακεδονίας Τμήματος Εικαστικών και εφαρμοσμένων Τεχνών, 8 Απριλίου 2010,   Δημοτική αγορά κυψέλης, Αθήνα
  •   «Συντρέχω – Αλλάζω», συμμετοχή με την ομάδα   ΕΝ-ΦΛΩ, 18 Μαΐου  2013, Ιστορικό Αρχείο   Εθνικής Τραπέζης
  •   «Σισύφεια διαδρομή», συμμετοχή με την ομάδα   ΕΝ-ΦΛΩ, 18 Μαΐου 2013, Π. Φάληρο – Μουσείο Μπενάκη (Κουμπάρη 1 και Β. Σοφίας)
  •   «Project SISYphos», συμμετοχή με την ομάδα   ΕΝ-ΦΛΩ, Art Athina 2013, 16 – 19 Μαΐου 2013, Taekwondo Κλειστό   Παλαιού Φαλήρου
  •   «Solanum   tuberosum,» συμμετοχή με την ομάδα ΕΝ-ΦΛΩ, 1 Δεκεμβρίου 2012, Camp Piont Foundation, Αθήνα
  •   «Πατάτες τυπωτές», Αhens Print Fest 2012,   συμμετοχή με την ομάδα ΕΝ-ΦΛΩ, Διεθνές Φεστιβάλ Χαρακτικής και Εκτυπώσεων, 28   Σεπτεμβρίου 2012, Πινακοθήκη  Δήμου Αθηναίων ( ΟΠΑΝΔΑ)
  •   Συλλογή Οικονόμου – Οι συλλέκτες της   τελευταίας μέρας, συμμετοχή με την ομάδα ΕΝ-ΦΛΩ, 24 και  25 Σεπτεμβρίου 2011, Πινακοθήκη του Δήμου   Αθηναίων
  •   Συμμετοχή στην παρουσίαση του βιβλίου της   Κάτιας Γέρου «αλλάζοντας τους παλμούς της καρδιάς», 25 Μαΐου 2011, Μουσείο   Σύγχρονης Τέχνης της Φλώρινας
  •    «ΚωμΟδύσσεια»,   2012, σκηνοθεσία Κώστας Μπαμπίλας
  •   «Υπάρχει και φιλότιμο (;)», 2009, σκηνοθεσία   Κώστας Μπαμπίλας
  •   «Επιχείρηση ονείρων», 2008, σκηνοθεσία Κώστας   Μπαμπίλας
  •   «Έρως δια χρόνου», 2008, σκηνοθεσία Κώστας   Μπαμπίλας

 

  •   «Το μυστήριο του παντοπωλείου», Συγγραφέας Εύη   Γκάλαβου, Ήρα εκδοτική, 2013

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Advertisements

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

  • © 2011 - 2015
    toparathyro.com
    ISSN: 2241-7230

Αρέσει σε %d bloggers: